تمامـی کـالاها گارانتی اصالــت و سلامت فیزیکی دارند و پیش از ارسال توسط کارشناسـان لاریسا مد کنترل شـده انـد در صورت وجود مغایرت در ظاهـرفیزیکی کالا با اطلاعــات ارائه شـده در وب سـایــت و یـا هر گونـه آسیـب یا ایراد فیزیـــکی لازم اسـت مشتـری طــی 24 ساعت موضوع را به واحــد خدمات پس از فروش لاریسا مد اطلاع دهد .
در صورتی که مشتری قصد تعویض محصول را داشته باشد، یـا از خرید خـود منـصرف شده و قصد بازگرداندن کالا را داشته باشد لازم است در اولین فرصت (حداکثر تا 24 ساعت) موضوع را به واحـد امور مشتــریان لاریسا مد اطلاع دهــد.
کالاهای برگشت داده شده، توسط کارشناسان لاریسا مد بررسی شده و در صورتی که به دلیل مسائل بهداشتی قابلیت بازگشت و یا تعویض را داشته باشد اقدامات لازم انجام خواهد شد در غیر این صورت کالا به مشتری بازگردانـــده می شود. لازم به تاکید است به دلیل مسائل بهداشتی کالاهای آرایشی و بهداشتی بدون پلمب قابل بازگشت نیست.
در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد و استفاده نشدن کالا به تأیید کارشناسان لاریسا مد برسد کالا برای مشتری به صورت رایگان تعویض خواهد شد و یا در صورت انصراف از خرید هزینه کالا حداکثر طی سه روز کاری به حساب اعتباری مشتری در سایت واریز می شود. به این ترتیب مشتری می تواند مجدداً اقدام به خرید نماید و یا از طریق صفحه مربوطه در پروفایل خود درخواست استرداد وجه را داشته باشد.
در ایام حراج هزینه حمل کالا برای مرجوع شدن آن بر عهده ی مشتری می باشد.
کالاهایی که به عنوان هدیه از طرف لاریسا مد ارسال می شوند و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج می شوند، مشمول هیچ کدام از شرایط خدمات پس از فروش لاریسا مد نیستند و لاریسا مد به دلیل هزینه صفر آنها هیچ گونه خدماتی را نمیتواند در این خصوص ارائه کند.
مقررات و مسئولیت های مربوط به کالاهای آرایشی، بهداشتی و عطر
اطلاعات ارائه شده درباره این محصولات صرفاً جنبه اطلاع رسانی داشته و ماهیت مشاوره پزشکی ندارد. در صورت نیاز، نسبت به کسب اطلاعات حرفه ای و یا مشــاوره پزشکی اقــدام نموده و سپس اقدام به خریــد نماییـد. همچنین نظراتی که کاربران درخصوص کالا در وب سایت درج کرده اند، برای آن ها و لاریسا مد مسئولیتی ایجاد نمی کند.
مسئولیت اطلاعات درج شده برروی بسته بندی کالا بر عهده تولید کننده است و لاریسا مد مسئولیتی در این مورد ندارد. توصیه می شود مشتری تست حساسیت اولیه محصول را انجام دهد. لاریسا مد نسبت به عوارض جسمی و یا بروز حساسیت مسئولیتی ندارد و در صورت بروز مشکل انجام پیگیــری های لازم باید توسط مشتــری و از طریـق تولید کننده یا واردکننده رسمی انجام شود.
در خصوص کالای عطر نیز برای مرجوعی کالا تحت هیچ شرایطی نباید کالا از بسته بندی اصلی خارج شود و پلمب باز شود و در صورتی که به هر دلیلی مشکلی در کالای عطر باشد با توجه به ثبت و کنترل بچ کد تک تک عطرها به لحاظ اورجینال بودن در لاریسا مد صرفاً عطر با بچ کد تحویلی به مشتری باز پس گرفته میشود.
شرایط بازگشت کالاهای برقی:
کالاهای برقی پیش از ارسال توسط کارشناسان لاریسا مد کنترل شده و از صحت کارکرد آن ها اطمینان حاصل می شودو سپس بسته بندی شده و برای مشتری ارسال می شوند. در صورت وجود هر گونه مغایرت مشخصات با کالای سفارش داده شده، وجود هرگونه آسیب و ایراد فیزیکی که پیش از بازکردن پلمپ قابل رؤیت باشد و یا قصد تعویض یا اعلام انصراف از خرید کالای برقی لازم است مشتری از بازکردن پلمپ کالا خودداری نموده و موضوع را حداکثر تا 7 روز به امور مشتریان لاریسا مد اطلاع دهد.
پس از بازکردن بسته بندی و پلمپ کالای برقی، در صورت وجود و یا بروز هر گونه ایراد فنی لازم است با گارانتی کالا تماس گرفته و مطابق آن اقدام شود. گارانتی کالا ایرادهای ظاهری مانند شکستگی، خط و خش و مانند آن بر روی بدنه کالا و یا قطعات تزئینی که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شود را شامل نمی شود .
شرایط بازگشت ساعت و زیورآلات:
لازم است مشتری ساعت و زیورآلات را در اولین فرصت بررسی نموده و از صحت کالایی که به دست او رسیده است مطمئن شود. در صورتی که اشکال و ایراد فیزیکی وجود دارد لازم است مشتری از استفاده کردن کالا خودداری کرده و در اولین فرصت (حداکثر تا 24 ساعت) موضوع را به واحد امور مشتریان لاریسا مد اطلاع دهد. درخواست تعویض و یا انصراف از خرید کالا نیز حداکثر تا 24 ساعت قابل بررسی خواهد بود.
هر گونه تست گوشواره با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی قابل قبول نیست و گوشواره به هیچ وجه شامل درخواست تعویض و یا انصراف از خرید نخواهد بود.
مراحل بازگرداندن کالا:
در تماس با لاریسا مد، ارسال پیام به تلگرام امور مشتریان یا ارسال ایمیل درخواست خود، لازم است شماره فاکتور خرید را اعلام کنید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با امور مشتریان لاریسا مد اکیداً خودداری نمایید.
1- تأیید ارسال کالا (برای تأیید ارسال کالا یکی از روش های زیر را انجام دهید):
- با شماره 09120045206 تماس بگیرید.
- به سایت لاریسا مد بروید و در بخش “تلگرام پشتیبانی” درخواست خود را در کادر متـــن پیــــام بنویسید.
- درخواست خود را از طریق ایمیل به آدرس info@larisamode.ir ارسـال نمایید.
2- تکمیل فرم بازگشت کالا:
پس از هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لازم است مشتری فرم بازگشت کالا را به دقت تکمیل کرده و به همراه محصول ارسال نماید.
3-بسته بندی کالا:
لازم است کالا به دقت بسته بندی شود به طوری که در فرآیند ارسال به کالا آسیبی وارد نشود. کالا را به خوبی بسته بندی کرده سپس در جعبه پست قرار دهید و یا به سیستم حمل و نقل مورد تایید لاریسا مد تحویل دهید.
4- دریافت هزینه بازگرداندن کالا:
برای دریافت هزینه بازگرداندن کالا، روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان لاریسا مد هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویر آن از طریق ایمیل یا تلگرام برای بخش امور مشتریان لاریسا مد فرستاده شود.
توجه کنید هزینه های بازگرداندن کالا به روشی به غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید لاریسا مد در تهران و یا پست عادی سفارشی به عهده مشتری خواهد بود.